15.8.13

Bildhysteri

Lite bilder från den senaste tiden


 Nedräkningen har börjat, börjar kännas att jag inte vart hemma på 5 månader nu.




                                                                               Nöjd gata


 Förra veckan hade vi extremt lungt på jobbet, mitt i veckan, vilket var konstigt. Men vi njöt och åt våfflor.
 Såhär glada är vi då


 Hets över våfflorna
 Slappar i soffan
 Frida, min svenska kollega, känns att sommaren tagit slut nu när alla svenskar åkt hem. Som tur var kom Eva tillbaka nyss, så jag slipper vara ensam och deppa sista månaden.
Gott gott, min egen variant, römme och brunost. Mums, ska nog göra som Frida och frakta hem lite brunost till Sverige.

Här följde jag med Frida och hennes danska Dedicare rumskamrater till Kvalöya (ön som ligger väster om Tromsö, förbindelse med en bro) för fika. Trevliga tjejer:)

Kanske den sämsta bilden från ön, från busshållsplatsen, Kvalöyaborna borde nog känna sig lite förnärmade att detta var det jag såg av stället.




 


Sen följde jag Frida, Ellen och Sara hem för tappas





The end


Inga kommentarer: