4.6.13

Bukta

Tone kommenterade att det var ett tag sen en update kom. Man kan tro att jag överdoserat Mellis från Felles ting hyllorna, icke. Oklart vad jag gjort. Jobbat och försökte ta mig ut och träna och sovit och kollat på norska Paradise Hotel, min senaste besatthet. Drömde tom att jag var med i det.

Vi har haft flera härliga dagar med otroligt väder, sol och värme. Lite extremt för att vara här, "varmare än i Syden" säger de. Syden är typ sydliga Europa, tror jag. Alla här åker till Syden på ferie, de är besatt av Syden. Kan förstå det.

I fredags blev jag med ett gäng från jobbet på grillning i Bukta som det kallar det. Har visat bilder där ifrån tidigare. Det blev grillning, öl, mys i värmen och egen trubadur (x2 faktiskt). Vi stannade till midnatt ungefär. Men det spelar ingen roll för det är ju midnattssol nu.






4 kommentarer:

Tone Staffansson sa...

Wihooo! Tack för uppdateringen!


Vad härligt du verkar ha det! :)

Jannie sa...

haha... överdoserat på mellis ifrån felles hyllan. gav mig ett skratt. och ja, alla älskar syden.

Anonym sa...

kul att se att du roar dig också å inte bara sliter häcken av dig =)
Har Majaabstinens =(
Har börjat jobba igen efter 4 veckor med gipsad handled.....
Alla här på 133an natt hälsar till dig såklart.
Massa kramar å sköt om dig hälsningar från
din gammla uska/heidi

Maja sa...

Hälsa tillbaka. Hör av dig med lite skvaller:)