8.1.15

Here we go again

Då var det dags igen. Det hela började en kvällsvakt på Hjertemedisin i april tror jag, där Line och Kristin satt och gömde sig lite på ett kontor, de frågade mig om jag vart på Jamaica för de tänkte kanske åka dit. JA det har jag ju. Ska du med, ja för fan. Hade jag inte nyss kommit hem från min sista resa? Jo, men men, det var ju inte så att jag hade så mycket annat planerat. Det började där och efter många olika ideer om volontärjobb och reserutter och folk som skulle med är vi nu är, jag Line och Kristin med 3 månader framför oss i Central Amerika och Karibien.



Vi mjukstartar med en övernattning i Oslo sen blir det Mexico för Spanska kurs och surfkurs en vecka till att börja med. Lite annorlunda nu då jag inte reser själv, vilket bara känns kul. Ska bli spännande att upptäcka nya länder och platser med mina två norskor :) Ska försöka uppdatera här så gott det går är det tänkt.







2 kommentarer:

A sa...

Jiho vad spännande!

jannie sa...

whoop whoop!