1.2.14

Empire state

Kände mig inte lika produktiv idag som igår av någon anledning. Gått runt minst lika mycket. Men det var lite upprepning sedan förra gången jag var här. Gjorde ju inget dock. Bara härligt att gå runt på gatorna i New York.

Iaf åkte ner till battery park (längst ner på Manhattan) inte mkt att se, den är liten och de gör om den just nu.


Freedom tower, såg inte ut som den va klara än, mindes att de byggde även juni 2012 när vi var här.


Tog Staten Island färjan, gratis. Åkte dit och tillbaka igen.





Promenerade sedan längs vattnet uppåt på västra sidan.

Sen gick jag runt i west village. Så mysigt.



















Som avslut gick jag på the Highline som även jag jannie och Tone gjorde. Det är den upphöjda tågbanan som gjordes om till gångväg och park.








Grafitti av statyn i San Diego ju!'

Inga kommentarer: