10.2.14

Home sweet home

Okej så var man hemma. Kom hem i onsdags. Det är lite blandade känslor. Skönt att komma hem till lägenheten och det som är vant och lite konstigt att inte vara på resande fot. På torsdagen vaknade jag upp och tänkte "jaha vad ska jag göra nu". Har endel att ta tag i, tex så har jag hämtat 10 väskor från syrran som jag haft där. Packat upp de och tvättat och hatt mig. Nu återstår projekt förråd. Då jag hyrde ut lägenheten så plockade jag bort endel grejer så det är de jag ska ta tag i. Har dock haft lite problem att hitta förrådsnyckel, men nu är allt i ordning. Sen är det ju OS också.

Och ganska snart ska jag iväg igen. Ska tillbaka till Tromsö den 24/2 är det tänkt. 2 månader har jag sagt, till att börja med. Känner att jag inte vill boka upp mig och vara där så länge i sträck igen. Har endel saker jag vill göra i vår också. Känns som om det är lite kort tid att vara hemma innan jag ska iväg igen men å andra sidan kan jag inte gå runt här och inte jobba.




Inga kommentarer: